Klachten & privacy
Klachten:
Gaat er iets niet goed? Loopt het niet zoals verwacht? Is er een product defect of verkeerd geleverd? Neem dan binnen 2 maanden contact met ons op.
Dit kan eenvoudig via e-mail op info@jorny.nl, support ticket in te dienen op ons support.jorny.nl systeem
Wij proberen ten alle tijden onze klachten binnen een termijn van 14 dagen verholpen te hebben.
Als u een klacht heeft ingestuurd per e-mail of het support systeem krijgt u ten alle tijden een ontvangstbevestiging.
Mocht u nog steeds ontevreden zijn en kunnen we dit niet samen oplossen, dan kunt u zich richten tot de onafhankelijke Geschillencommisie Stichting Webshop Keurmerk. U kunt mailen naar: Webshop Keurmerk via info@keurmerk.info. Deze commissie zal optreden als bemiddelaar en proberen een oplossing te bereiken.
Privacy policy:
Wij bedanken u voor het vertrouwen dat u in ons stelt en we beloven zorgvuldig met uw persoonlijke gegevens om te gaan. Informatie verstrekt aan ons worden niet aan derden doorgegeven.