Garantie/reparatie
Bij www.visbeenparts.nl / Jorny Products krijgt u altijd de fabrieksgarantie die op een product wordt gegeven en natuurlijk gelden alle rechten en plichten van het consumentenrecht.
Vertoont u product een defect?
Meld uw schadegeval altijd per e-mail via support@jorny.nl of via ons support systeem support.jorny.nl. Onze support afdeling zal u dan zo spoedig mogelijk benaderen om dit samen met u op te lossen.
Voorwaarden, enkele handigheden:
- Zorg er altijd voor dat er een kopie van de factuur bij zit, want zonder bon kunnen wij bij onze leverancier niet aantonen, wanneer dit product door u is aangekocht en bij wie dit is aangekocht.
- Het versturen van uw garantiegeval, naar ons (Jorny Products) komt altijd voor uw rekening.
- Het versturen van een gerepareerd product naar u als klant, komt voor onze rekening.
- Bij ons geldt bijna altijd een omruilgarantie, zo niet, dan hanteren wij een reparatiegarantie.
- Het product dient met originele stekker te worden ingeleverd (indien van toepassing).
- Bij een reparatiegarantie proberen wij dit zo vlot mogelijk te laten verlopen, echter hebben wij hier niet altijd grip op. U dient zeker rekening te houden met een reparatieperiode van 1 tot 4 weken.
- Heeft u zelf geen vervangend product, dan kunnen wij u een vervangend product toesturen. Als u uw gerepareerde product weer heeft ontvangen, dient u zelf te zorgen dat het vervangende product weer terug wordt verzonden. Wordt het vervangende model niet teruggestuurd, dan worden deze kosten bij u in rekening gebracht.
- Defecte producten dient u altijd zo schoon mogelijk aan te leveren. Als dit niet het geval is, dan zullen er € 12,50 aan schoonmaakkosten worden berekend.
Winkelwagen
Geen artikelen in winkelwagen.