Garantie/reparatie

Bij www.visbeenparts.nl / Jorny Products krijgt u altijd de fabrieksgarantie die op een product wordt gegeven en natuurlijk gelden alle rechten en plichten van het consumentenrecht. 

Vertoont u product een defect?

Meld uw schadegeval altijd per e-mail via support@jorny.nl of via ons support systeem support.jorny.nl. Onze support afdeling zal u dan zo spoedig mogelijk benaderen om dit samen met u op te lossen.

Voorwaarden, enkele handigheden:

  • Zorg er altijd voor dat er een kopie van de factuur bij zit, want zonder bon kunnen wij bij onze leverancier niet aantonen, wanneer dit product door u is aangekocht en bij wie dit is aangekocht.
  • Het versturen van uw garantiegeval, naar ons (Jorny Products) komt altijd voor uw rekening.
  • Het versturen van een gerepareerd product naar u als klant, komt voor onze rekening.
  • Bij ons geldt bijna altijd een omruilgarantie, zo niet, dan hanteren wij een reparatiegarantie.
  • Het product dient met originele stekker te worden ingeleverd (indien van toepassing).
  • Bij een reparatiegarantie proberen wij dit zo vlot mogelijk te laten verlopen, echter hebben wij hier niet altijd grip op. U dient zeker rekening te houden met een reparatieperiode van 1 tot 4 weken. 
  • Heeft u zelf geen vervangend product, dan kunnen wij u een vervangend product toesturen. Als u uw gerepareerde product weer heeft ontvangen, dient u zelf te zorgen dat het vervangende product weer terug wordt verzonden. Wordt het vervangende model niet teruggestuurd, dan worden deze kosten bij u in rekening gebracht.
  • Defecte producten dient u altijd zo schoon mogelijk aan te leveren. Als dit niet het geval is, dan zullen er € 12,50 aan schoonmaakkosten worden berekend. 
  • Logo
  • Granit
  • DiTOIL smeermiddelen
  • Mollie
  • Paypal

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

Aanbieding

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden
© 2013 - 2020 visbeenparts | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel